Biežāk uzdotie jautājumi

  • Vai es varu rezervēt tikai viesnīcu?
    - Jā, pastāv iespēja rezervēt tikai viesnīcu. Sazinieties ar mums vai aģentu par konkrētu viesnīcu, kas Jūs interesē vai norādiet savas vēlmes un mēs jums nosūtīsim atbilstošus piedāvājumus.

  • Vai es varu rezervēt tikai lidojumu?
    - Jā, pastāv iespēja rezervēt tikai lidojumu gan tikai vienā virzienā gan turp un atpakaļ. Sazinieties ar mums vai aģentu, lai uzzinātu vairāk infromācijas par lidojumu pieejamību, lidojuma laikiem, cenām un citu informāciju.

  • Vai es varu rezervēt individuālo transferu?
    - Jā, tas ir iespējams par papildus samaksu, kas jānoskaidro sazinoties ar mums vai aģentu.

  • What is included in the package?
    - The package includes the flight, the hotel of your choice with the meals of your choice and the transfer service from the airport to the hotel and back from the hotel to the airport.

  • Kas ir iekļauts ceļojuma piedāvājumā?
    - Ceļojuma piedāvājumā ir iekļautas aviobiļetes, transfers, izmitināšana viesnīcā, izvēlētais ēdināšanas tips un gida pakalpojumi.

  • Kā es varu rezervēt ceļojumu tiešsaistē?
    - Jūs varat rezervēt ceļojumu tiešsaistē mūsu mājaslapas www.coraltravel.lv sākumlapā, atlasot vēlamos kritērijus.

  • Kā es varu maksāt, izmantojot tiešsaistes maksājumu?
    - Pēc rezervācijas veikšanas jums tiks nosūtīti mūsu rekvizīti, lai veiktu bankas pārskaitījumu. Atgādinām, ka obligāti maksājuma uzdevumā jānorāda konkrētās rezervācijas numurs.

  • Kur es varu atrast informāciju par apmaksas datumiem?
    - Informācija par ceļojuma apmaksas datumiem ir norādīta ceļojuma līgumā. Pirmā iemaksa: 10% no pilnas ceļojuma cenas, ja līdz ceļojuma sākumam ir atlikušas vairāk kā 14 dienas. Atlikusī summa par ceļojumu jāsamaksā ne vēlāk kā 14 dienas pirms izlidošanas. Savukārt, ja līdz ceļojuma sākumam ir atlikušas mazāk kā 14 dienas, priekšapmaksa sastāda 100% no ceļojuma cenas.

  • Kā es varu redzēt savu rezervācijas informāciju klientu zonā?
    - Lai klientu zonā apskatītu nepieciešamo informāciju saistībā ar jūsu rezervāciju, nepieciešams reģistrēties www.coraltravel.lv

  • Kas man jādara, lai mainītu vai atceltu savu tiešsaistes rezervāciju?
    - Lai veiktu izmaiņas vai atceltu rezervāciju, jums nepieciešams sazināties ar mums pa tālruni +371 20370375 vai rakstot uz e-pastu celojumi@coraltravel.lv vai ar aģentu, pie kura jums ir iegādāts ceļojums.

  • Kas notiks ar manu rezervāciju, ja es neveikšu maksājumu pirmo 24 stundu laikā pēc ceļojuma rezervācijas?
    - Avansa maksājums 10% apmērā jāveic 24 stundu laikā pēc ceļojuma rezervācijas, pretējā gadījumā Jūsu rezervācija tiks automātiski anulēta. Svarīgi zināt - ja līdz ceļojuma sākumam ir atlikušas mazāk kā 14 dienas, priekšapmaksa sastāda 100% no ceļojuma cenas.

  • Kur es varu redzēt savus ceļojuma dokumentus pēc maksājuma veikšanas?
    - Pēc maksājuma veikšanas lūdzam atsūtīt maksājuma uzdevumu uz mūsu e-pastu, norādot rezervācijas numuru, un mēs nosūtīsim jums ceļojuma dokumentus elektroniskā veidā vai izdrukāsim papīra formātā mūsu ofisā Rīga Plaza. Ja Jums ir online rezervācija, dokumenti ir pieejami Klienta zonā.

  • Uz kurām valstīm ir nepieciešams ceļot ar pasi?
    - Ar pasi atļauts ceļot visiem tūristiem uz valstīm, kas atrodas ārpus Šengernas zonas, piemēram, Turcija, Apvienotie Arābu Emirāti un Ēģipte. Svarīgi atcerēties, ka pasei jābūt derīgai ne mazāk kā 6 mēnešus pēc atgriešanās no ceļojuma.

  • Kurās valstis der ID kartes?
    - Ar ID karti drīkst ceļot tikai Latvijas Republikas pilsoņi un tikai uz Eiropas Savienības valstīm, piemēram, uz Grieķiju vai Tenerifi.

  • Kurām valstīm nepieciešama vīza?
    - LR nepilsoņiem iebraukšanai Turcijas teritorijā nepieciešams patstāvīgi noformēt elektronisko vīzu atļauju iebraukšanai ("E-VISA") Vīzas cena – aptuveni 20 EUR. Vīzas noformēšanai nepieciešams aizpildīt veidlapu un veikt maksājumu caur internetbanku. LR pilsoņiem vīza uz Turciju nav nepieciešama. Ceļojot uz Grieķiju un Tenerifi Latvijas pilsoņiem un nepilsoņiem vīza nav nepieciešama. LR nepilsoņiem, kas ceļo uz Ēģipti, nepieciešams noformēt vīzu kādā no vīzu birojiem vai Atlantic Travel, vīzas noformēšanas laiks ir aptuveni 2 nedēļas un aptuvenā maksa ir 80 EUR. Latvijas pilsoņiem vīza nepieciešama tikai uz Hurgadu (aptuveni 26 EUR). Ja tūristi lido uz Šarmelšeihu un nešķērso Sinaju, tūristam nav jāpiesakās vīzai. Latvijas pilsoņi uz AAE var ceļot bez vīzas, uzturoties valstī uz laiku līdz 90 dienām 180 dienu periodā. Latvijas nepilsoņi vīzu īstermiņa ieceļošanai AAE ar tūrisma mērķi var saņemt AAE vēstniecībā Latvijā. Vīzai uz AAE ir jāpiesakās pirms plānotā lidojuma.

    Lūdzam ņemt vērā, ka katrs klients pats ir atbildīgs par attiecīgās vīzas noformēšanu un citu ceļošanai nepieciešamo dokumentu sagādi.

  • Cik ilgi manai pasei/ID kartei jābūt derīgai?
    - Lielākā daļa valstu pieprasa, lai pase būtu derīga ne mazāk kā 6 mēnešus pēc atgriešanās, taču iesakām noskaidrot šo jautājumu vēršoties pie attiecīgās valsts vēstniecības, pie aģenta vai pie mums.

  • Vai es varu veikt online reģistrāciju uz reisu?
    - Tā kā Coral Travel organizētie lidojumi notiek ar čarterreisiem, reģistrācija notiek uz vietas lidostā. Air Baltic online reģistrācija ir pieejama 5 dienas pirms lidojuma sākuma

  • Kur es varu pārbaudīt lidojuma laiku?
    - Informācija par lidojuma laiku ir norādīta rezervācijas līgumā un izsniegtajā ceļojuma vaučerī. Pirms lidojuma ir iespēja pārbaudīt lidojuma laiku Rīgas lidostas mājas lapā: www.riga-airport.com

  • Vai pastāv īpaši nosacījumi grūtniecēm?
    - Līdz 28. grūtniecības nedēļai medicīniskā ārsta izziņa nav nepieciešama. Aviokompāniju noteikumi paredz, ka grūtnieces drīkst lidot lidmašīnā tikai tad, ja grūtniecība nepārsniedz 37 nedēļas (ar med.izziņu). Lūdzam pirms ceļojuma rezervācijas grūtniecēm konsultēties ar savu ārstu, lai pārliecinātos par drošu ceļošanu.

  • Kas man jādara, ja mans lidojums tika pārcelts?
    - Atkarībā no konkrētās situācijas, iesakām sazināties ar mums vai ar aģentu.

  • Kas man jādara, ja esmu pazaudējis savu bagāžu vai mana bagāža ir bojāta?
    - Iesakām pirms ceļojuma sākuma noformēt ceļojuma apdrošināšanu un izvēlēties to apdrošināšanas veidu, kurā iekļauta “Bagāžas bojāšana”. Bagāžas bojāšanas gadījumā nepieciešams uzreiz, saņemot koferi, to pārbaudīt. Ja konstatēts bojājums, nekavējoties ziņot par šo bojājumu lidostā, saņemot izziņu par šo faktu (damage report).

  • Kādi ir bagāžas nosacījumi katrai aviokompānijai?
    - Free Bird Airlines un Turkish Airlines bagāžss nosacījumi: katram ceļotājam iekļauta nododamā bagāža līdz 30 kg (maksimālie izmēri: platums + garums + augstums = 158 cm) un rokas bagāža līdz 8 kg (maksimālie izmēri: 50 x 40 x 23 cm) Air Baltic bagāžas nosacījumi:Katram ceļotājam iekļauta nododamā bagāža līdz 23 kg (100 x 50 x 80 cm) un rokas bagāža līdz 8 kg (55 x 40 x 23 cm)

  • Vai es varu lidmašīnā ienest šķidrumus?
    - Iesakām škidrumus iekļaut nododamajā bagāžā, jo rokas bagāžā šķidrumus drīkst pārvadāt tikai tvertnēs līdz 100 mililitriem atkārtoti noslēdzamā viena litra ZIP maisiņā.

  • Kas jāzina, ceļojot ar zīdaini?
    - Ceļojot ar zīdaini (0-1,99 gadi) jāņem vērā, ka netiek piešķirta atsevišķa vieta lidmašīnā, vecākiem zīdainis jātur klēpī. Papildus atļautajai bagāžai bērnu ratiņus iespējams pārvadāt bezmaksas tos nododot lidmašīnas darbiniekiem pie iekāpšanas lidmašīnā.

  • Kas notiks, ja mana bagāža pārsniegs atļauto svaru?
    - Jums būs jāpiemaksā par papildus svaru uz vietas lidostā reģistrācijas laikā.

  • Vai es varu ceļot ar mājdzīvniekiem?
    - Jā, ir iespējams ceļot ar mājdzīvniekiem par papildus samaksu (aptuveni 70 EUR), maksājot uz vietas lidostā un “pet friendly” viesnīcā. Dzīvniekiem ir nepieciešami visi ceļošanai paredzētie dokumenti. Dzīvnieka svars nedrīkst pārsniegt 8 kg kopā ar konteineri.

  • Kādi ir sporta aprīkojuma pārvadāšanas noteikumi?
    - Katrai aviokompānijai ir savi noteikumi, lūgums mūs vai aģentu informēt par sporta aprikojuma izmēru un svaru.

  • Vai jūs nodrošinat transferu invaliditātes gadījumā?
    - Jā, taču lūdzam mūs vai Jūsu aģentu par to informēt ne vēlāk kā 2 nedēļas pirms ceļojuma sākuma.

  • Kā mēs varam rezervēt viesnīcas numuru ceļotājiem ar invaliditāti?
    - Jā, taču lūdzam mūs vai Jūsu aģentu par to informēt ne vēlāk kā 2 nedēļas pirms ceļojuma sākuma.

  • Kā mēs varam iegūt īpašo palīdzību lidostā?
    - Sazinieties ar mums, norādot jūsu rezervācijas numuru un nepieciešamā pakalpojuma veidu

  • Kas mūs sagaidīs lidostā?
    - Atlidojot galamērķī, lidostā jūs sagaidīs mūsu Coral Travel pārstāvji, kas sniegs jums informāciju par transferu un palīdzēs neskaidrību gadījumā.

  • Kā mēs varam saņemt atbalstu galamērķī?
    - Jautājumu gadījumā nepieciešams sazināties ar gidu. Ja nevarat sazināties ar gidu, ir iespēja uzzvanīt mūsu partneriem pa diennakts telefona numuru, kas norādīts uz vaučera. Ja nesanāk sazināties ar partneriem, droši rakstiet, zvaniet mums +371 20370375 vai aģentam.

  • Kā mēs uzzināsim transfera atiešanas laiku?
    - Atlidojot galamērķī, informāciju par transferu no lidostas uz viesnīcu jums sniegs mūsu Coral Travel pārstāvji. Atpakaļceļa transfera laiku no viesnīcas uz lidostu ir nepieciešams uzzināt pie gida vai viesnīcas administrācijā iepriekšējā dienā pirms lidojuma.

  • Kā mēs varam iegūt gida kontaktinformāciju?
    - Ierodoties lidostā mūsu Coral Travel pārstāvji sniegs jums informāciju par to, kad būs paredzēta tikšanās ar gidu. Pēc tikšanās varēsiet piefiksēt gida kontaktinformāciju tālākai saziņai.

  • Kā mēs varam rezervēt vēlo izrakstīšanos?
    - Informāciju par vēlo izrakstīšanos ir nepieciešams noskaidrot uz vietas viesnīcas administrācijā vai pie jūsu gida.

  • Kā mēs varam izvēlēties un rezervēt ekskursijas?
    - Informāciju par pieejamajām ekskursijām un to rezervāciju ir nepieciešams noskaidrot, ierodoties viesnīcā, pie jūsu gida.

  • Kā mēs varam samaksāt par ekskursijām?
    - Ir iespēja veikt apmaksu pie gida.